2012. február 8., szerda

Szeretettel várunk Téged is, most pénteken (10-én) Taizéi imaórára Siófoki Rendházunkba!

Jó egy fárasztó nap után kicsit megpihenni, időt szakítani, olyanra, ami erővel, frissességgel, békével tölt el!
Sok szeretettel várunk a Taizéi közösség lelkületében imádságra,  csendes elmélkedésre. A város fiataljai imádkoznak együtt, akik gitáros taizéi dalokat énekelve vezetik ezt a minden fiatal számára nyitott lelki programot. Minden alkalom végén lehetőség nyílik kötetlen beszélgetésre.
  
M. Lúcia  ferences szegénygondozó nővér gondolatai:
Számomra nagy örömet jelentett ez a kezdeményezés, mivel már voltam többször ilyen imaórán, és nekem ez az egy óra mindig sokat adott! Például, ezeken az alkalmakon gyűjtöttem bátorságot ahhoz, hogy saját szavaimmal dicsérjem az Urat, kérjem Őt és áldjam a sok jóért amit nekem juttatott! Az Istennel való személyes kapcsolat alakulását segítette!
Emiatt is nagyon örültem, mert azt gondolom, hogy ez egy lehetőség lehet más fiatal számára is abban, hogy az Istenre figyeljen a csendben, az énekek szövegein keresztül, a Szentíráson keresztül. Azt gondolom, különösen a fiatalok számára nagyon fontos, hogy megérezzék, a keresésük elején az Isten közelségét, a szeretetét.


  Az alkalmak minden hónap 2.péntekén 19-órától vannak,
         amelyre szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!

Az imaórák helyszíne: Siófok, Kele utca 23. Ferences rendház.
Légy Te is a közösség része és alakítója!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése